السبت، 21 جمادى الأولى، 1430 هـ

!! حكمة .. سوووويه

.. أن أكون سبعاً جريحاً وسط السباع
أفضل من أن أقود قطيع نعاج
------
!!! طب مانا شغال اهو .. وبقول يا بنفسج

سوووو

هناك 19 تعليقًا:

Barracuda يقول...

كويس انك اتخطيت نكبتك بعد زواج هيفا. كنت افتكرت انك صرت متل المفتش كرومبو المسابقة اسبوعية وبتضل شهر.

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

و الله سيادتك اصلا ما بقاش فيه سباع
جاتلها انفلونزا السباع و اعدموها من زمااااااااااااااان
الدور جاى على النعاااااااااااااااج و مابقاش فاضل غير الفيرااااااان
دعواتك

صبرني يارب يقول...

شغال والله

مين قالك انك عطلان ؟؟؟

Desert cat يقول...

يا جمالك يا سوو
والله حكمة معقولة جدا جدا يا كبير بس النعاج تحس ههههههههههههه

mimi يقول...

الي الحكيم سوووووو

حمد الله علي السلامة ... ويارب كده علي طول حكيم ويطلع من مدونتك الخير كله...

تحياتي
سلامو عليكوو

Kontiki يقول...

ولية جريح طيب
هو حرام علينا فى الشرق الاوسط نحلم باى حاجة ايجابية
يعنى مثلا سبع قائد سبع شجاع لازم الحتة الميلو دراما :)
بالمناسبة هو سووو مشتقة من اية :)
regards :)

رحــــيـل يقول...

ممممممممممم

وهو انت لو كنت سبع جريح مهما هيستقوا عليك ياسوووو

هههههههه اقولك خليك فى البنفسج
يارب تكون بخير

أبو العريف يقول...

طوووول عمرك شغال ياباشا

بيس

ستيته حسب الله الحمش يقول...

عارف يا سووووو

الحكمة متناسبة قوي مع صورة حبيبي الضيف أحمد رمز الراجل المصري الجميل زماااااااااااااااان

دمه خفيف رغم العيشة الضنك
سبع حتى لو جريح
فارد عضلاته رغم أن اللحمة المجمده والسمن الصناعي وقرارت قائدي النعاج مسبتش ليه عضلات

تحياتي

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

ههههههههههه

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

معلش انا بضحك لإن الحكمة فكرتنى بحاجة

بس برضو

أنا مشفق على النعاج
:)

الشنكوتي الكبير يقول...

تصدق حكمه جامده يا واد يا سووووو

ان اكون سبعا

يا ريت فعلا الواحد يقدر يكون سبع
ياريت يقدر يكون قلبه مبيهمهوش حد


ياريت

سلااااااااااااااااااااااااااام
اخوك ايهاب

تامر علي يقول...

فكرتني بالمثل اللي بيقول

أن أكون "ثمناً .. ولو ثمن رومي ... أفضل من أن أتجرد من هدومي "

حاجه تخلي المفاصل تسيب صحيح ...كل ما سمع المثل ده ابقى عاوز اعيط يا جرع :)

soly88 يقول...

يا عم ولا سبع و محتاجه
خليك نفسك
احسن من
اى سبع
ولا انت عندك رأى تانى
قول متكسيفش

mostafa rayan يقول...

حكمة صح الصح
تحياتنى لك

Memo يقول...

بقولك ايه يا كبير انا بحبك من كل قلبي والله .
مش هوصيك بقى اي منصب في اي حتة انا قنوع ومش بدقق.
ارميني في اي حتة واقف اتفرج عليا وانت بتشرب نسكافيه بلاك.
ولو الظروف حكمت نعاج نعاج يا كبير اهو كله سلطة والسلام.

Kontiki يقول...

سووو انا لسة قارية البوست بتاع اصل الاسم دلوقت رغم انى بموت فى النوبة و منير بس مكنتش اعرف المعلومات القيمة اللى فى الاغنية :)

jehan يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عارف يا سو

انا دووووووووووووووووووووخت عقبال ما عرفت اجيب مدونتك

بجد كنت دخلتها مره ومش حفظتها ونسيت كل حاجه فيها ولما جيت ادور عليها

دورت بجوابك لهيفاء هههههههههه لانه كان جامد الصراحه والمدونه كلها تحفه

entrümpelung wien يقول...

شكرا على الموضوع
entrümpelung
entrümpelung
entrümpelung wien